fundraiser_telemarketing_ungdommens røde kors

Fundraisere

I Ungdommens Røde Kors benytter vi os af telemarketing. Det gør vi af den simple årsag, at det virker.

Gennem telemarketing fundraiser vi en masse penge, som vi ellers ikke havde fået. Pengene bruger vi på aktiviteter til mere end 12.000 udsatte børn og unge i Danmark, som har brug for en hjælpende hånd.

Kort sagt: Uden vores medlemmer og bidragsydere ville vi simpelthen ikke kunne gøre den forskel, vi gør i dag.

Hvem ringer vi til?
Alle! Der er mange mennesker, der ønsker at bidrage, men som ikke lige kan finde tiden til at komme i gang. Vi ønsker at involvere så mange som muligt. Jo flere, der støtter, jo flere børn og unge kan vi hjælpe med ferielejre, mentoring, lektiecaféer, hospitalscaféer og meget andet. 

Derfor – er du medlem, frivillig, eller har du aldrig hørt om os før – så kan du forvente at høre fra os. Vi føler ganske enkelt ikke, at vi kan være bekendt at lade være, når vi ved, hvor stor en forskel det gør. Vi gør det af et godt hjerte, og du er altid velkommen til at takke pænt nej tak! 
Vi følger altid brancheorganisationen ISOBROs retningslinjer.

Har du haft en uheldig oplevelse i forbindelse med vores telemarketing, er du mere end velkommen til at kontakte os gøre os opmærksomme på det. Vi tager disse henvendelser meget seriøst. Du kan skrive til medlem@urk.dk.

Hvem ringer og hvornår?
Vi benytter os både af intern og ekstern telemarketing. Vores interne callcenter består af et fundraiserteam på ca. 30 unge mennesker (se nedenfor). Fundraiserne ringer mandag til torsdag kl. 16.30-21 og lørdag kl. 12-17. 

Eksternt samarbejder vi med callcentervirksomheden The Call Company, som holder til i Aarhus og har erfaring med telemarketing på vegne af NGO’er. The Call Company ringer mandag til fredag kl. 9-21 og lørdag til søndag kl. 10-18.

Vil du være fundraiser?
Vi søger løbende dygtige fundraisere, som vil være med til at gøre en forskel og sætte fokus på Ungdommens Røde Kors’ arbejde med børn og unge. Hvis det er noget for dig, så tjek under ledige stillinger. Har du spørgsmål til stillingen, kan du skrive til natasha@urk.dk. Vær opmærksom på at vi ikke modtager uopfordrede ansøgninger, og at du derfor kun kan søge stillingen som fundraiser, hvis den er slået op. 

Har du spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål eller savner information, er du altid velkommen til at kontakte os i dagtimerne på vores hovednummer 35 37 25 55. Har du spørgsmål til fundraising, kan du sende en mail til lene@urk.dk.

Vi ringer fra disse numre:

Tlf: 27 79 68 62
Tlf: 27 79 68 63      
Tlf: 27 79 68 64       
Tlf: 27 79 68 65       
Tlf: 27 79 68 66       
Tlf: 27 79 68 67       
Tlf: 27 79 68 69
Tlf: 27 79 68 70      
Tlf: 27 79 68 71      
Tlf: 27 79 68 72      
Tlf: 27 79 68 73       
Tlf: 27 79 68 74       
Tlf: 27 79 68 75       
Tlf: 27 79 69 76       
Tlf: 27 79 69 77
Tlf: 27 79 68 78
Tlf: 27 79 68 79 
Tlf: 27 79 68 87

Natasha_ungdommens røde kors

Natasha Todorovic Juhl

natasha@urk.dk

Callcenterleder

Philip_ungdommens røde kors

Philip Hadberg

Supervisor

Silje_ungdommens røde kors

Silje Biørnstad

Supervisor

Niels_ungdommens røde kors

Niels Kristian Tjelle Holm

Fundraiser

Sarah_ungdommens røde kors

Sarah-Amalie Hoffmann

Fundraiser

Dania_ungdommens røde kors

Dania Alzoubaidi

Fundraiser

Tessa_ungdommens røde kors

Tessa Barnow

Fundraiser

Adam_ungdommens røde kors

Adam Bahloul

Fundraiser

Oskar_ungdommens røde kors

Oskar Johan Jakobsen

Fundraiser

Sarah_ungdommens røde kors

Sarah Radwan

Fundraiser

Maria_ungdommens røde kors

Maria Vistisen

Fundraiser 

Signe_ungdommens røde kors

Signe Abildskov Petersen

Fundraiser

Robin_ungdommens røde kors

Robin Rigbolt

Fundraiser

urk_emma

Emma Christensen

Fundraiser

Soraya_ungdommens røde kors

Soraya Jassemian-Riahi

Fundraiser

logo_ungdommens røde kors

Maryan Farah

Fundraiser